ZÁRUČNÉ OPRAVY v každom prípade musíte nahlásiť na linku zákazníka vašej značky spotrebiča. Servisné oddelenie Vás obratom kontaktuje do 48 hodín na objednanie servisu. Bez nahlásenia Vašej požiadavky autorizovaným partnerom značky nie je možné vykonať záručnú opravu.
Kontaktné informácie nami zastupovaných značiek spotrebičov.
- Whirlpool ( Indesit, Hotpoint, Ariston, Bauknecht, Faber, Franke, Ikea) –
Tel.: +850 003 007 alebo kontaktným formulárom na https://www.whirlpool.sk/reklamacie_online/
- Gorenje ( Hisense, Mora)
Tel.” +800 105 505, alebo kontaktným formulárom na https://sk.gorenje.com/podpora/servisna-podpora
- Beko –
kontaktným formulárom na https://www.bekosk.sk/podpora/oprava-spotrebice-beko/formular-objednani-servisu- spotrebice-beko
- Fast Plus (Amika)
Tel: .02/4910 5851 alebo kontaktným fomulárom na https://www.fastplus.sk/servis/
- Philco
Tel.: 02/4910 5851 alebo kontaktným formulárom na https://www.philco.sk/servisne-miesta
- ECG
Tel.:02 / 682 45 245 alebo kontaktným formulárom na stránke https://ecg-electro.eu/sk/servisy/
- LG
Tel.: 0850 111 154 alebo kontaktným formulárom na stránke https://www.lg.com/sk/podpora/email
- ETA
Tel.: +421 220 251 111 alebo na stránke https://www.eta.sk/servis/
Leave A Comment